Çok şükür sonunda ben de buraya pozitif doğum hikayemi yazabiliyorum. Benim doğumum 21 şubat sabahı sabah 5 gibi düzensiz sancılarımla başladı. Daha önce yalancı sancı çektiğim için bu gelip giden ağrıların gerçek olduğunu anladım. Kasılmasayar uygulamasından sancı geldikçe zamanı kaydettim sancılarım düzensizdi hem de şiddeti çok azdı. Benim ağrı eşiğim düşük olduğu için çok net hissediyordum. Öğleden sonra doktoruma muayeneye gittim 15.00 da nst de sancılarım çıktı ama şiddeti çok azdı. Dr açıklığıma baktı yumuşama olduğunu ama hiç açılma olmadığını en erken pazartesi doğumumun olabileceğini söyledi. İlk gebelik olduğu için yavaş olur dedi. Ama eve gittim sancım hiç kesilmedi. Bütün gece yerimde duramadım. 5 dk da bir sürekli sancı gelmeye başladı ama düzensizdi. Gece 23.00 gibi hastaneye tekrar gittim. 1 cm açılmam ancak olmuş. Eve gönderdiler bütün gece yürüdüm her sancım geldiğinde egzersizler yaptım sürekli 5-6 dk da bir sancı geliyordu o sancıların arasında uyuyup dinlenmeye çalışıyordum. Artık çok şiddetlenmişti 3-4 dk da bir gelmeye başlamıştı. 22 şubat cumartesi günü saat 9 da evden kıvrana kıvrana çıktım artık. Hastaneye gittiğimde 7-8 cm açılmam olmuştu. Dr çok şaşırdı ilk gebelikte bir günde bu kadar açılma olacağını düşünmüyordu hem de bütün süreci evde geçirebilmiştim. Doğumhanede 2-3 saat içerisinde açılmam tam seviyeye ulaştı ama bebeğin başı aşağı inmemişti. Sancılarım artık aşırı şiddetlenmişti ama yönetmeyi öğrenmiştim. Nefes egzersiziyle ve hareketlerle atlatıyordum. Eşim belime masaj yapıyordu o da çok iyi gelmişti. Ve 17.20 de bebiş sonunda doğdu. Başının aşağı inmesi biraz zaman aldı. O da yorucuydu ama doğum zor değilmiş doğru ıkınmayla sanırım 3-4 ıkınmada çıktı. Hala inananmıyorum bana çatın dar bebek kilolu çok zor olur demişlerdi. 3700 gram doğdu ve doğumumu yapan dr da çatımın gayet iyi olduğunu söyledi. Doğum gerçekten kolay olmuştu. Kesinin de küçük oldupunu yırtık hiç olmadığını söyledi de. Sadece sancı aşaması çok zordu onu karşılayabilmek çok önemli. Hiç bağırarak kendimi yormadım nefesle sakinleştim. Nefesimi yönetince sancılarımı da kolay atlattım. Bizimki 39+6 da gelmek istedi. Çok şükür Allah herkese rahat kolay doğum nasip etsin.