5+5 haftalık gebeyim. Bu gece ilk defa normal vajinal akıntının içinde pıhtı gibi kan vardı kırmızı renk jel gibiydi. Akımtı şeffaf renksiz içinde peçeteye sildiğimde kırımızı minik kan pıhtısı gördüm. Şuan takip ediyorum . İşk gebeliğim doktor kanaman olursa gel dedi ama bu kanamadan sayılmaz. Takip edeyim geçerse gitmeyeyim mi yoksa sabah doktora mı gideyim kararsız kaldım