elifbsraaa1 ağrılarına ve büyümesine çözüm bulamadım malesef, ilerleyen haftalarda bel ağrısının tahatsızlık seviyesi göğüs ağrısını geçince savaşmayı bıraktım :) 75c kullandığım kalıbı 80C ye çıkardım şimdilik. Göğüs en çabuk büyüyeni ama kilo verince de ilk oradan gidiyor merak etmeyin. Doğumdan sonra emzirirseniz sarkma ile mücadele etmenin anlamı yok, “çocuk emsin de nasıl emerse emsin” mottonuz oluyor..
Pamuklu iç çamaşırı tercih ederseniz sorun olacağını sanmıyorum. M beden giyiyorsanız ilerleyen haftalarda L ye geçersiniz örneğin. Ama akıntı artıyor bu süreçte ve 32 ve sonrasında karın Açısından hamile külodu rahat oluyor bence, boxer ın lastik şeridi karın büyyünce baskı yapar huzursuz olursunuz.