Symnr24 13 günlük bebeğim her kaka yapışında helede geceleri sancılanıp ağlıyor . Böyle olan çözüm bulan var mı msj yapıyorum göbek çevresine ve topuklarına ama o anda etkili olmuyor
Rozzzzaa Symnr24 benimde öyle genelde yediğim şeylerden kaynaklı oluyor acı baharatli gaz yapan şeyler yediğimde bebiş kakasını yaparken kızarıyor zorlanıyor
Srp53 Symnr24 Ben de 2-3 gün yaşadım bu durumu 10 günlüğüz biz de doktor myflor diye bi damla verdi ondan sonra öyle bir problem olmadı çok şükür. 3 gece asker gibi dikmişti bizi ayağa.
BenimBalBidigim Symnr24 Geçicek .. daha güzel günleri gelicek . Sabır gerektiren bir dönemdesin Allahım yar ve yardımcın olsun. 🫶🏻✨️🌸
Nazo77 Çocuk doktoru muhtemelen prebiyotik damla verir canım bağırsaklarına iyi gelir sen yinede dikkat et yediklerime ben ediyorum bebeğim rahat yapacak birşey yok.