Btl42 Doktora gittim açlık ve yemek yedikten sonra tokluk şekerime baktı ama bi gilikoz falan içmedim sonuçta da iyi dedi
Morenna Btl42 benim doktorum şuan yurt dışında. Rahatsız etmek istemiyorum açıkcası. Bana da sana gerek yok yüklemeye ama yinede bakarız demişti. Bende bugün açlık ve tokluk için kan verdim. Değerlerim normal çıktı. Bu durumda bişi yapmazlar dimi?