-Morcivert- cnm benim ikinci gebeliğimdi kızım suanda 7 yasında, oglum henüz küçükken hamile oldugumu kaldığım için çok ağrılı sızılı geçen hamileleğim olmuştu. Ama sancım 40+0 da akşam başlamıştı ertesi günü öğleye dogru dünyaya gelmişti . Şuanda da hamileyim 31+6 hayırla sağlıkla sizde bizde bebeklerimize kavuşalım inşallah 🙂 sanırım en zor günler 40 hftaya kdr bekleyip sonrasında da beklemek