mommyr ben gittim 2 hamileligimdede hasan eroglu detaylı ultrason yapti ilkinde gayet iyiydi bu sefer bağırsakları parlak down sendrom riski diyerek biraz korkutucu tarzda konustu 3 hafta sonra kontrole gelmelisin dedi ikili test sonucum gayet iyiydi kendi doktorum bağırsaklarında parlaklık görmediğini soyledi 3 hafta sonra tekrar gittik parlaklık gecmis ama bu down sendrm riski olmadigi anlamina gelmez dedi bi sorunmu var diyorum yok ama kesin bisey denilmez risk her zaman vardir gibi can sıkıcı konusuyor 30. Haftada tekrar gel diyor baska organlarinda cok şükür sorun gorulmedi bağırsak parlaklıgi da gectiyse neden bu sekilde konusuyor anlam veremiyorum kendi doktorum o doktor 100 hasta baktiysa 80 ine bu sekilde konusuyor dedi bir daha kendisine muayene olmayı düşünmüyorum