Btl42 24 haftalık hamileyim bugün doktora gittim alttan progeatan 1 ay sonra tekrar gel dedi çalışıyordum 10 gün rağor verdi sizce sonrasında risk gider mi biraz
enfla Btl42 bünyeden bunyeye degısıo cnm bnde 24. haftadym hergn bı tane yatarkn kullanıyorm fıtıl olarak ama hamılelıgmn basından berı ıgne de kullandm gecıo sora yıne oluo fılan ole bole bu gunlere geldık ılerlemesını engellıo gecedebılıo ama doktor gectı desede sen hep temkınlı ol yenıdn tekrarlayabılıo cunku
Dryatpzglu Btl42 ilk aylarda tamm olarak ne zaman hatırlamıyorum. Kahverengi akıntım geldi doktora gittim hap verdi yaklaşık bir ay kullandım. Çok şükür şuan 34+1 im bi sıkıntımız yokk 🙏🏻