Beyzanrcnp Merhaba bugün akşam saat 8.30 gibi yemek yedim öylesine arkadaşlarla şekerlerimizi ölçtük saat 10 gibi falan şekerim 131 çıktı yüksek mi anlamadım tokluk oluyorum sanırım yinede biraz yüksek geldi bilemedim
seyma0661 Beyzanrcnp ilk lokmadan itibaren 1.saati ölçmeniz gerekir onun da 140 ve altı olması gerekir. Siz yarın akşam tekrar bakın bence
Miyosss Beyzanrcnp 131 yüksek değil. Ancak doğru ölçüm için lokmayı ağzınıza attıktan 1 saat sonra ölçüm yapacaksınız 140in üstündeyse şeker var demek
Nilayy95 Beyzanrcnp eğer tok iseniz yüksek değil ben insülin kullanıyorum açlık benim en az 130 geliyor
Fatma033 Ben şeker hastasıyım malesef tokluklarım 180 bilr geliyo 200 ü gectiği zman larda oluyor cok tehlikeli bende cok korkuyorum 36+1 bu korkuyla bu haftaya geldik en basından inşallah saglıcakla alırız kucagımıza bebşşlerimizi🤲
Beyzanrcnp Miyosss ya ayıptır söylemesi bide ben yemek derken makarna yedim iki tabak sabah bişey yemedim diye akşam çok acıktım sonra dedim yani iki tabak makarnadan sonra normaldir falan dedim ama bilemedim işte
Miyosss Beyzanrcnp normal canm bende de gebelik şekeri var ve sürekli takip ediyorum. 2 tabak makarnaya o değerin 200lere fırlaması lazımdı. 😀 ben insülin kullandığım halde biraz fazla kaçırsam en düşük 180leri görüyorum. şeker öyle bişeyki porsiyonunu biraz fazla kaçırdığın elma bile yükseltiyor. Sıkıntı yapma ama şöyle yap evde makinen varsa kendin birkaç gün takip edebilirsin en azından için rahat eder
Beyzanrcnp Miyosss bakarım artık biraz inşallah bişey çıkmaz ama gözüm korktu artık düzenli beslenicem 😂
SemaaK123 Miyosss bendede gebelik şekeri varda acaba şeker yüklemesinde açlık ve 1. Saat tokluk şekeriniz kaç çıkmıştı
Miyosss Beyzanrcnp yani tabi düzenli beslenmek gerekiyor gebelik şekeri ansızın sürpriz yapabiliyor öyle sinsi öyle şeytan 😀
1234Eminaaaa1234 Miyosss yani şöyle ölçüm yapmadan mesela agızdatıhaf bir tat hissi miğde bulantısı vs tarzı hissedebiliyormusunz şekerin yükseldiğini
Miyosss 1234Eminaaaa1234 yok bu şekilde belirti vermiyor da çok aşırı yükseldiğinde gözlerimde puslu görme oluyor. Hani böyle uykudan uyanınca bi değişik olur ya o şekilde
Miyosss SemaaK123 bende seker kan tahlilinde çıktığı için şeker yüklemesi yapılmadı. Tehlikeli olur demişti doktorum