Kızlar yine ben, dün de konu açmıştım. Gebelik beklerken de stres yaşardım ama bu bambaşkaymış o yüzden mazur görün😔
Dün battan 1 gün önce yumurtlamanın 13. günü beta 7,8 çıkmıştı. Doktor şüpheli değer tekrar ver dedi. Bugün yine kan verdim. Sonuç 48 çıktı? 1 günde 6 kattan fazla artış var. Araştırmalarıma göre kimyasalda bu kadar hızlı yükselme görünmüyormuş ama bat günü için hala çok düşük. Kimyasal yaşayıp da bu kadar hızlı yükselme gören var mı? Sağlıklı olma ihtimali az geliyor bana, beta hcg hormonunun ilişkiden 13. gün sonra salgılanmaya başlaması normal değil gibi.. Genelde adete yakın insanların sonuçları çok yüksek çıkıyor. (geç döllenme ihtimali yok, yumurtlama günüm belli ve son ilişki o gün) 😢