Serrasmsk birdilektut15 aynı marka kullandım böyle çıktı gittiğimde beta 233 çıktı 3 4 haftalık gebesin demişlerdi gidip kan verin en iyisi bu test pozitif çünkü 💖
birdilektut15 Ozlem1297 inşallah vardır canım ama bu markaya hiç güvenilir değil yalancı pozitif veriyor diyorlar cumartesi sabah yapmıştım negatifti bunuda 2 saat önce yaptım🥹
birdilektut15 Serrasmsk ayy gerçekten mi benim çatlatma iğnemin 15.günü bıgün 13.günü yapmıştım başka bir markayla begatifti bide bu markaya yanlış dedikleri için güvenemedim inanamadım bi 🥹🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ozlem1297 birdilektut15 maşallah çok net görünüyor yarın sizde kan verin bende vereceğim net şekilde öğreniriz inşallah
bebegimibekliyorum__ birdilektut15 bu marka yalancı pozitif veriyor ama seninki çok belirgin bence kan ver 🫶🏻
Serrasmsk birdilektut15 yani bilmiyorum ben bi tane klasik beyaz olanlar birde bundan almıştım hassas olsun diye ilk bunu yaptım diğer gün diğerini yaptım ikisi de silik çıktı inşallah sizin de yalancı değildir en iyisi kan vermeniz 💓
Ozlem1297 birdilektut15 bu attığım testleri 2 saat falan önce yaptım kanı yarın acilden vereceğim inşallah
birdilektut15 Serrasmsk inşallah canım çok sağol sabah vereceğim bende bu markadan 1 saat aralıkla yaptım ilki silik çıktı buda böyle aşırı belirgin çıktı