Ebrarkahraman Haziran anneleri yaza geleceği için korkuyorum kızım kış bebeğiydi rahattı şimdi nasıl olucak evde sıkılır mıyız lohusalık yaşar mıyız ayy💆♀️💆♀️
Nilayy95 Ebrarkahraman ben oğlumda da dışarı kendimi atmıştım bundada atarım inşallah . Bunalırım çünkü ben
Hasret18ayaz Ebrarkahraman 30 Haziran’da doğmuştu oğlum eve tikilmadik logusalikta yaşamadım gayet rahat geçti şimdiki dogumumda aynı zaman denk gelicek nromalde ama erken doğum riskim var bakalım korkmmayin gayet rahat geçiyor hergun banyo yaptiriyordum oglusumu
Ebrarkahraman Nilayy95 zor olmuyor mu dışarıda hangi ayda doğmuştu ve şuanki hangi aya denk geliyor ay kafamda deli sorular