Girlmama
Canım kendine mutlaka hasta bezi depend almayı unutma istersen ped flanda koy pijama takımını önü düğmeli koyarsan çok rahat oluyor emzirmek …
Bazen soğuk oluyor aniden üstüne alacak şal hırka mutlaka koy …
ayrıca ben pipet koymuştum tam kalkıp su içemeyince pipetle içirdiler onun dışında eczaneden bebek için temizleme pamuğu alıp koydum bebişin poposunu sildikten sonra kuruladık hatta annem pamuğu ıslatıp onunla sildi tahriş olmasın diye ekstra bebeğe pudra koydum bebek yağı koydum ..Evden çarşaf yastık örtüsü koydum kendimi psikolojik açıdan rahat hissetmek için .. 😅yanımdaki refakatçının biri eşim diğeri annemdi eşime keşke terlik koysaydım dedim yani eğer eş kalma durumu varsa onada bir terlik bir üstlük flan iyi olur çünkü ayağı pişti eşimin ..
Doktorumun önerisi ile bitter çikolata nescafe koydum bavuluma sakız koydum gazı çıkarır rahatlatır diye… Hastaneden çıkarken giyicek rahat kıyafette koymayı unutma 🙏🏻🥰Sağlıkla gelsin Annesi