Kızlar merhaba,birkaç zamandır sağlık ocağında verdiğim tam idrar tahlilinde e nabızda sadece strip artı mikroskopi negatif yazıyor….hamileliğimin ilk başlarında pH lökasit vs vs gibi detaylı bilgiler yazardı…bu sonuç yeterli oluyor mu anlamadım sizlerde nasıl gözüküyor