35+6 haftalık hamileyim. Bugün muayene vardı. Bebeğim 2627 gram olmuş. Sabah sancı ile uyandım ve muayeneye öyle geldim. Sancımı durdurmaya çalıştılar serum verdiler ve ciğer geliştirici iğne yapıldı. Rahimde açıklık, su gelmesi, nişan gelmesi gibi şeyler yok ama önlem amaçlı ciğer geliştirici yapalım dediler sancı çıktığı için. Bebeğim eğer şu aralar doğarsa yaşar mı? Çok korkuyorum. Böyle bir durum ile karşılaşanlar yazabilir mi lütfen