Yalancı doğum sancılarından bir haftadır bıktım. Yürüyemiyorum abartısız ayağa kalktığımda birkaç saniye içim gidiyor gözlerim yaşarıyor. Mide bulantılarım da arttı sabah akşam kusuyorum. Pazartesi gün içinde doktoruma gideceğim . Çok yoruldum belki sezaryen olsam bir haftadır dikişlerim iyileşmiştir ama ben günden güne acı çekiyorum.