Toplantılar cok önemli olmuyor.
Öğretmen birebir cocuk hakkında zaten sizlede özel olarak görüşüyor. Toplantılarda cocuklar hakkında cok konuya girilmıyo genel konuşmalar oluyor, sıkıntı etmeyin yaza daha rahat gidersiniz toplantılara..
Tek sıkıntı 1.sınıf gercekten zor cok üstünde durmanız gerekecek sistem cok değişti öğretirken siz bile zorlanacaksınız..
Salarsanız önemsemezseniz cocuğunuz geri kalacak o yzden ihmal etmemeye calışın şimdiden kolaylıklar diliyorum..