Benim doğumum kolay olmasına rağmen ben bile korkuyorum aradan 8 yıl gecmesine rağmen..
Sürecin nasıl olacağını bildiğim içim korku gelıyo hele o alttan muaneler doğurmaktan daha beterdi benim için..
Ama sonu mutlu olacak Allahın izniyle..
Kadınlık, annelik zor, sancılı süreçler evet ama Allah hepimizin yardımcısı olsun sıkıntısız Atlatalım inşallah 💕