muhendisaenne Merhaba kızlar, 20 haftalık hamileyim ve 2-3 gündür hareketlerini göbek deliğimin çok üstünde hissedİyorum. Eskiden daha aşağılarda hatta göbek değilimin altında hissediyordum. Bu neden olabilir normal mi acaba? 😢
LLavinya muhendisaenne bebek büyürükçe yukarı doğru çıkıyor o yüzden üstlerde hissediliyor hatta doktor kontrolünüzde doktorunuza bebeğinizin tam nerede olduğunu sorabilirsiniz
Sima789 muhendisaenne ben de 20 haftalık oldum göbek deliğinn altında sağ tarafta hissediyorum genelde
patili_kiz90 E büyüdü hem rahminiz hem bebeğiniz. Yani alt taraftan yukarıya doğru gelişiyor bebek. İlerleyen haftalarda da daha yukarda hissedeceksiniz
muhendisaenne patili_kiz90 sanırım biraz araştırdım da hissettiğim hıçkırıkları hareketlerinden çok ama çok güzel 🙏
muhendisaenne Mrvemr3449 bu haftalarda göbek deliği hizası ya da altında dediklerinden yukarıda olunca hissettiğim bağırsak kendisini hissetmiyorum sanmıştım ondan üzüldüm
LLavinya muhendisaenne ben 27+6’dayım dün ayakları sağ boşluğundaydı bugün genital bölgemde tekmeliyo döne döne vuruyo annesine benim kızım🫠🥹♥️
irem27 Sima789 bende 21 haftalığım böyle bir kalp atışı bir dokunuş şeklinde hissediyorum sizde mi öyle hissediyorsunuz
Gulcan355 irem27 bende de o oluyor elimi koyunca ama bazen tuhaf bir puf oluyor ama çok nadır , acil şekilde bekliyorum bende 20+1 günlüğüz🙈
pskdanisman1anne Bende 20 haftalığım bazen altta bazen göbek deliğinin üstünde bazen daha çok belimde bile hissediyor gibiyim. Böyle gıdıklayıcı bir his karınca yürümesi kanat çırpması gibi. Bebektir heralde 😂
Bett2206 Benim de aynı şekilde doktor ayakları göbek deliğinin yanında demişti tam da oralarda hissetmiştim hareketlerini
irem27 Gulcan355 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ileride daha güzel hareketlerini hissederiz inşallah