İyi akşamlar,17 günlük bebeğe 4 gğn önce sağlık ocağından aldığımız d vitamini Monodevit d3 başladık. Sabah tok karnına veriyorum. Ama 4 gündür aşırı gaz sancısı yaşıyoruz. Çocuk uykudan ıkınarak uyanıyor. Kusmaso da başladı. Aşırı huzursuz. Günde 2 3 defa kaka yapardı şimdi 1 defa yapıyor o da ne ağıtla. Kendşmde çocukta üşütmedik. İlaçtan mıdır bu değişim? İlaçtanss değiştirip hangi vitamini kullanalım? Ya da ekstra gaz damlası verilir mi şuan bebeğe. Uykularım komple yok olacak , kendimi geçtim çocuğun canı yanıyor dayanamıyorum