bkb35
Bende de oldu ilk iki ay tam adet dönemlerime denk geldi . Normal dediler zaten kırmızıya dönmedikçe ve çoğalmadıkça tehlikeli değil diye biliyorum. Adet olanlar bile var hamileyken . Tabi siz yine riske atmayın ihmal etmeyin doktora gitmeyi belki sizinki farklı sebeptendir. İçin rahat olsun diye yazdım. Aynı şeyi yaşadım çünkü .