Kızlar maalesef gebelik yokmuş ama çok enteresan bişey söylediler rahim duvarımda perde varmıs. Gebeliğe engel değilmiş bu ama gebelikte düşüğe ya da erken doğuma sebebiyet veriyormuş. Daha önce böyle diyen yaşayan var mı. Ayrıca hala adet olmadım hafif leke vardı şu an o da yok