İlaç duzenlemesini tüp bebek Dr u yada hemşireniz düzenliyor, Dr olarak tüp bebek doktoruna gitmiyorum ama bilgileri hemsireme iletiyorum o ayarlıyor herşeyi, gittiğim Dr da zaten tüp bebek hemşireniz ayarlar ilaçları vs diyor , ben sadece muayene bulguları ve tahlil sonucu Dr un dediklerini falan hemsireme iletiyorum, drun kendi tavsiyelerini de uyguluyorum tabiki