Sofiya1  Merhaba Bu gün erken gebelik testi yaptım adetime 7 gün var daha tek çizgi nekativ oldu yani Follikul izlenmişdi doğurqanlıq günü tesbit edilmişi acaba hamilelik baş tutmamışmı ?