Dilay0108_ yanma ve kötü koku oluyor canım ben hamilelikte sürekli oluyordum. Hamilelikte enfeksiyon mantar gibi şeylere vücudumuz daha yatkın oluyormuş doktor tekli şaselerden veriyordu içiyorum geçiyordu ama belli bir süre sonra tekrar oluyordum. Doğurdum kurtuldum 😂🥰🌸🙏🏻🍀