Nalannnnnn Benim ilk doğumum çok sıkıntılı geçmişti. İkinci dogumumda ise rahmimin yırtıldığını söyleyip,birdaha çocuk düşünüp düşünmediğimi sordu doktor. Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu icinizde ?
myangelson Nalannnnnn ilk doğumda serklajliydim rahim yırtılmaya başladı hemen acil ameliyata alındım 2 saat falan sürdü sezaryenim. 2 sene sonra tekrar hamile kaldım 36+4 haftaligim bir sıkıntı yok. Doğumdan 2 ay sonra falan toparlanmıştim