Bende 33. Haftamda böyle bir şey yaşadım. Çok kötüydü çok zordu. Bol bol su yoğurt suyu ve parol kullandım ağrım oldukça. Sıcak su torbasu kullandım. Vitamin falan kullanıyor musunuz. Gebelikte böbrek ağrısı bazen aldığımız vitaminlerden kaynaklı olarak süzemediği için kuma dönüşüyormuş. Beni suda eriyen bir magnezyum ilacı rahatsız ediyormuş onu fark ettim doktorumla konuştum bıraktım. Ancak rahatsızlık kaldı şöyle kahve çay tuzlu şeyler yediğimde böbreğin süzemediği şeyler tükettiğinde rahatsız oluyorum yine ağrım oluyor onlara da çok dikkat edin