meyro-2021 Yarın sabah sezryanım var plasanta aşgda dua edin biraz riskli 3 yaşında kızım var bana dua edin lütfen bende sizlere bol bol dua ediyorum hanımlar bu gece benim içinde dua edin 🙏🙏
Edanursoylu meyro-2021 Rabbım göz açıp kapayana kadar geçip gitmesini nasip etsin umarim bir sıkıntı olmadan atlatır bebise kavusursun🌸
yeni_anne2 meyro-2021 Rabbim saglıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde yarındı asıl sezeryan günüm ama benimki 1 hafta önceden gelmek istedi suyumun gelmesiyle geçen hafta bu gün bu saatlerde doğum yaptım Rabbım sizi de de hayırlı saglıklı doğum nasip etsin inşallah 🤲🌸😊
Mervealya1992 meyro-2021 benımde yarın 2. Sezeryanım ama cok streslii ve heycanlıyım korku hersey var 😂
Mehmeteren-ve-defneninannesi Mervealya1992 meyro-2021 Duyguzun Bende yarın sabah sezaryen olacağım stres heyecan korku uykusuzluk hepsi bir arada ve 2. Sezaryenim 5 sene sonra
Bebisiminannesii meyro-2021 canim benim Allah yardımcın olsun sag saglim kucağına al bebisini, hiç korkutma kendini. Dualarim seninle. Benimde haftaya pazartesi sezeryanim. 4 yasinda oglumu birakip nasil gidicem diye düşünüyorum ama pozitif olmamız lazim:)
Mervealya1992 Mehmeteren-ve-defneninannesi bnmde 5 sene sonra kızım 6 yaş olcak işte bende streslıyım aslında amlytta hıcbısey yok kolay yatıyorsun kalkıyorsun ama işte gelde bana sor cok değişikk yaa
mucizebebegimmm meyro-2021 oyyy sağlıkla kucağınıza alın, kolaylıkla geçirin süreci. Allah yavrularınızı size bağışlasın ❤️
Mehmeteren-ve-defneninannesi Mervealya1992 doktor 7 de burda ol dedi ben iki saatlik uykunun üzerineyim şuan saat 4