Anonim111 hayır başka sorunumuz yoktu. Karbonhidratı şekeri oldukça azalttım. Protein ve sebze ağırlıklı beslendim. Yumurta ceviz yoğurt özellikle daha çok tükettim. Evdeki şeker ölçümlerim de 150 lerde çıkıyordu. Dikkat etmem lazımdı Dolayısıyla bebeğin de gelişimi olumlu etkilendi diye düşünüyorum. İki haftaya kadar normal kabul ediliyormuş beraberinde başka bir sorun da olmadığı için drum çok önemli olmadığını söylemişti