Merhabalar
Kızlar 17+3 hamileyim. İkinci oğlumun müjdesini aldık. Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. İlk oğlumun adı Muhammet Ensar. Bu bebeğime isim bulamıyorum. Çok sık koyulan çok popüler olan isimlerden hoşlanmıyorum. Fonetiği hoş, nadir koyulan ama herkesin bildiği anlamlı bi adı olsun istiyorum ilk oğlumun adı gibi. Önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim herkese 💕