Dfnsyn Senanur07 biz aldık henüz kullanmadık ama kurduk baktık inceledik. Oldukça fonksiyonel memnun kaldık. İçine de yataş twiny yatak aldık o da gayet başarılı
babyandmomy__ Senanur07 ablam 3 sene boyunca kullandı hem yenidoğan döneminde hem sonrasında çok çok rahat etti şimdi odasına geçti ve beşik hala sapasağlam duruyor bende bu memnuniyetle aynı beşikten aldım bebeğime
myangelson Senanur07 bende bonte aldım zaten aynilar tek fark onda ana kucağı da var baktım inceledim gayet güzel duruyor ama kurup kullanmak Mart’ta nasip olacak 🥰 içindeki yatak çok kötü ek yatak alınması lazım
GulsenUlu Senanur07 cok ince bir yatak geliyor, babynest olarak kullanilir yine, ama bir tane de yatak almak lazim.
babyandmomy__ Betkbet kumaşı hiç öyle değil gayet güzel sallanmayı biz pek uzun süreli kullanmadık ama gördüğümüz kadarıyla iyiydi