busyet2002 bebeğim 10 yıldır hemşireysen buraya sormana gerek yok ki. O zaman bebek susuz kalınca bebeğin strese girip erken doğumu tetikleyeceğini, gelişim geriliği olabileceğini, bebeğin suyunun azalabileceğini, 3 saatte yenilenen bi suyun içinde yaşıyor bebek, ki annede olan problemleri saymıyorum. Bunlarıda biliyosundur diye düşünüyorum çünkü bunu doktorlar söylüyor e sende hemşiresinya hani. Sormana gerek yok kimseye bildiğini yap