Arkadaşlar 32. Haftadayım, artık göbeğim çok gerginleşti. Göbekten vuramadığım için bacağa geçtim fakat bacağın hangi bölgesine vuracağımı anlayamadım. Çok acıyor acaba yeni geçtiğim için mi böyle acı hissediyorum? Sanırım göbeğe iyi alışmıştım. Bacakta hangi bölgeye vuracağımı bilmiyorum internete bakıyorum yapıyorum ama sanki yine yanlış. Bir de yanlışlıkla kasa vursam o yine emilir mi yoksa iğne boşa mı gitmiş oluyor etki etmez de bebeğin sağlığı açısından sıkıntı olur diye korktum