Tontisannecik geç mi farkettlniz acaba ? Benim 3 geneliğimde de 7.haftadan sonra troid çıktı. İlkinde ilaç başlamadı doktor kendiliğinden düşer dedi ve 20 gün sonra düştü ama kızım doğduğunda topuk kanında tsh 27 çıkmıştı. Düşmesini bekledik düştü çok şükür bilmem benimle alakası var Mıdır ama. İkinci gebeliğimde ilaç başladı doktor. Ama onu 9 haftalıkken kalbi durdu kaybettim. Şimdi üçüncü gebeliğim bunda da yükseldi ama çabuk düşüşe geçti bu sefer bu doktor da ilaca gerek duymadı.