Hdyhdy Merhaba kızlar sezaryen doğum yaptım bugün 8. günüm, dikişlerim hâlâ acıyor oturup kalkarken zorlanıyorum bu normal mi , tam olarak ne zaman iyileşir?, bir de yarın kontrolüm var kontrolde ne oluyor tam olarak ?
Fatmadmr37 Hdyhdy normal tabi canım daha 1 hafta olmuş. 7 kat dikiş var öyle düşün. Bir haftaya daha iyi olursun. Kontrolde doktor ultrason ile dikislere bakıyor canım iç dikislerde sorun var mı diye. Yarayı kontrol ediyor.
Blueeberryy Hdyhdy normal 2 haftada daha iyi olursun kontrolde bandi cikariyo dikislerine bakiyo baska bisey yapilmiyo
Mervealya1992 Hdyhdy 10 hunde bitiyor yani bir kaç gunun kalmıs ultrasonla bakıyor okdr dikişşne bakıyor bife aama acılı işlem degl yani bende yarın olcm 2. Sezeryanımı
MervEslinArden Hdyhdy Heeeeeer bünye farklıdır ’hastaneden geldim hemen ayaklandım ağrım olmadı’diyenlere çok imrendim hep. Ama malesef benim de ağrılarım 12-14 gün arası sürdü sonra kesildi şükür ağrılar normale dönmüştüm şimdide inşallah hemen toparlarım
Fatmadmr37 Hdyhdy yok canım acımıyor yani en azından benim canım yanmadı hemen bakıyor zaten uzun sürmüyor
Hdyhdy Fatmadmr37 sizin dikisleriniz de yapıştırma mıydı? Bende ince bir cizgi şeklinde kendim kontrol ettiğimde kızarıklık şişlik vs görmedim hiç
Mervealya1992 Hdyhdy dikiş yerine değmiyorki normek bebege bakıyorlar ya her ay oyle karnına bakıyor rahım toparlanmaya basladjmj diye bende cok korkarım cok panıgım acı yok karnı a bakıyır sdece
Fatmadmr37 Hdyhdy evet yapıştırma oldu benimde dediğiniz gibi ince bir çizgi olarak gözükürdu. Iyi ki de öyle olmuş normal dikiş olsa sanırım daha çok tedirgin olurdum gördükçe.
Hdyhdy Eylley iyileşirsiniz inşallah maşallah ikisi olduysa üçüncü de olur gider , Allah yardımcınız olsun 🌸
Hdyhdy MervEslinArden ya bazılarına bakıyorum giyiniyor süsleniyor sanki hiç dogurmamis gibi sonra ben mi sorunluyum acaba diyorum kendi kendime