seymawsu bilindiği üzere parmak muayenesi aslında doktorunuz iki parmağı ile kemik yapısına vs bakıyor çok az bir acı oluyor oda bence korku ve stresten kaynaklı olduğunu düşünüyorum kimi yok çok ağrı vs diyor doktorum o kadar ağrı olsa normal doğumu nasıl yapacaklar demişti doğru buluyorum ondan sonra bende kanama ağrı olmadı ama kanama olabiliyormuş ve çok kısa süren bir muayene zaten böyle uzun uzun sürmüyor