Önümüzdeki hafta dogurucam ama isime karar veremiyorum, Aras koyucam kesin de önüne Hasan ismini de eklesemmi ( babamin adi) cevre baskısı da var biraz. Ilk oğlumun adi kayinpederimin adi ,istemediğim halde esim koydurttu. Bundada kendi istediğim adı koyucam ama babamın adini koymak istemiyorum bi yandanda haksızlık yapıyormuşum gibi hissediyorum,babamda istiyordu sanirim.. ilk oglum ayni kayinpederimin karakterini almis birde, her bebek kendine özgü adi olsun düşüncesindeyim aslinda. İki isim de garip geliyor, ikisini birden mi bağırırlar bilemedim.
Sizce Hasan Aras mi yoksa sadece Aras mi güzel?