erikarpuz Allah kolaylık versın hayırlı olsun bende ekım ayında kürtaj oldum tekrar gebelıgı nasıp ettı Allah tam 5 haftalıkken ogrendım gebelıgımı doktora gittim süreç başladı bakalım bende merak ediyorum ılk gebelıgımde kese vardı ama bebek yoktu çok doktor gittim ama bır türlü anlayamadılar sonra da düşük yaptım zaten allahım isteyen rahmıne düşüren herkese sağlıklı gebelık nasıp etsin içinde de benım