birdilektut15 blrvldn canım yumurtan belirli bir büyüklüğe gelince vuruluyor 17 mm ve üstü olması gerekiyor
Ysmnmy birdilektut15 Günüydü sanırım akşam idrar testi yaptım pozitifti. 2 gün bekledim kanda baktırdım. Ancak doktor iğnenin etkisi olabilir emin olalım diyerek 2 gün sonraya testi tekrarlattı
birdilektut15 Ysmnmy benim 13.günü sabah negatifti🥹 kafayı yicem iyice canım şimdi hamile misin doğum yaptın mı😊
Ysmnmy birdilektut15 Hiç stres yapmayın çünkü sonucu etkilemeyecek. Allahın dilediği olur diyin bir meşgale bulun bence. İnşallah sevinciniz hayırla tamamlanır 🤲🏻 Bir de kendinizi kıyaslamayın herkesin süreci farklı. Zamanında ya da geç döllenme diye bir durum da var. Hayırlısı olsun❤️
Lovebaby27 Stres yapma canım bende ocakta yaptım negatif çıktı, martta tekrar deniycez ama bende asla böyle silik çıkmadı bence hamilesin yarın kan ver yada tekrar test yapmalısın ☺️
Sonnenfrau birdilektut15 ekran ışığım kısık olmasına rağmen bende gördüm hayırlı olsun bence bir kan verin ,☺️
birdilektut15 Lovebaby27 verdim canım kan bekliyorum sabahta prodoctor markasıyla yaptım ama negatifti