Taha ismini berat gecesi rüyamda görmüştüm kendi kendime niyetlenmistim şuan burda görünce bı parca üzüldüm Eylül de boş gebelik geçirdim doktorlar çok nadir tekrarlar dediler şimdi 7+5im bebek görünmüyor nadir olan olay sanırım başıma geldi Taha koyarsanız da adıyla uzun yaşasın inşallah 🙏