Hamilelikte genelde gaviscon verirler yanmalar için bir kere denedim gerçekten anında kesti sonra eve aldım hastanedeyken bir abladan kullanmıştım şurup halinde doktora sordum epilepsi hastasıyım 30 haftalık hamileyim bir sorun olur mu diye gebelikte veriyoruz kullanabilirsin dedi