Zezgit Benim babamın bize çok iyiliği dokundu. Onun babası bizi borç içinde bırakıp giderken dolapta yiyecek bir zeytin bile yokken aç mısınız tok musunuz diye sormadan basıp gitti. babamla annem sayesinde borçları bitirdik. Kendi babasıyla benim babamı bir tutamaz ki
Gkayra Btl41 benim çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı kusma ,bulantı ...oyuzden sanırım onun dışında zaten baya istahliyim😋😋gayet güzel yiyorum ,şimdiden 4kilo almışım 🙊🙊😂
Gkayra Btl41 bende almak istemiyorum 😊ama bebeğim eksik kalmasın diye de yemekten çekinmiuorum...cevizi ve sütü bol tüketiyorum ...bebeislerimize yarasın inşallah 🤗21hhaftada detaylı ultrasonumiz var ..sıkıntı çıkmaz inşallah 🤗🤗🤗
Lee Btl41 zayıflar daha çok kilolu çocuk doğuruyor ve daha çok kilo alıyor son aylarda merak etme sen
mom02636 Btl41 14 haftalıkken 107 gr dı dün kontrolümüz vardı 19+3 haftalığız 300 gr 19 cm bana da az geldi bende çok kustum ilk başlarda 2-3 haftadır düzgün yemeye başladım 3,5 kilo verdim 1 kilo bile değil geri aldığım
mom02636 Btl41 toplar canım merak etme benim ilk oğlumda bu haftalarda haftasıyla uyumlu gidiyordu ne önde ne geride 23.haftadan sonra bi açıldı pir açıldı çok hızlı kilo almaya başladı 4075 gr 54 cm doğdu gerçi bu defa minik abisi kadar tontik olmaz gibi geliyor ama sağlıklı olsun yeter bide en az bi 3500 olursa daha ne olsun 😂😂
NimetDilmen Btl41 İnşaAllah canım. Herqun düzenli olarak sut muz badem ceviz ye bak kontrole qittiqinde nasıl deqisio kilosu. Bunlar bebeqe kilo aldırıyo sana deql