hanimiys kızlar ayın 4 ünde kadın doğuma randevu aldım 7+2 haftalık oluyoruz sizce kalp atışı duyulur mu ? normalde sadece kese göründü on gün sonra gel dedi ben bilerek dördüne aldım
erikarpuz hanimiys günümüz de aynı randevu günümüz de beni de doktor o gün kalp atışı için çağırmıştı inşallah duyarız çok heyecanlıyım 🥹🥹
Mrvuste 6+3 te karından ultrasonda bebek görünmedi.Sonrasında vajinal ultrasonla bakıldığında hem bebek göründü hem de kalp atışı duyuldu.
Mrvuste hanimiys Ben duyacağınıza inanıyorum.Duyamasanız da bir dahaki gidişinizde duyarsınız.Çok heycanlı bir süreç benim de bebeğim çok küçük.Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım.
Daisy020229 hanimiys 7+1 de karından muayene ile duyduk biz, muhtemelen duyabilirsiniz siz de. İçiniz rahat olsun hayırlı haberler alırsınız inşallah 😊🙏🏻