Kızlar 17 temmuzda boş gebelikten kürtaj oldum. İlk gebeliğim ve ilk deneme de olmuştu. Kürtaj sonrası 2 ay korunduk sonrasında gebelik oluşmadı maalesef üstüne çikolata kisti oluştuğunu öğrendim. Gataya gittim gebeliğe engel değil çok küçük dedi hiçbir engel yok bu ay soğan kürü denedim adetlerim düzenlidir yumurtlama zamanı da değerlendirdik ama maalesef yine olmadı :/ artık psikolojim bozuluyor..