Elif_su4 Elif222 ara ara bulantilar oluyor da o ilk haftalardaki bulanti yok çok şükür, göbüş biraz kendini belli etmeye başladı, sizi sormaliii,nasıl gidiyoooo
Elif222 Elif_su4 benim bulantim hiç olmadı. Bugün kasık ağrım çoktu. Bazen hiç olmuyor bazen çok ağrım oluyor. Cinsiyeti öğrendiniz mi
Elif_su4 Elif222 evet 15 haftalikken net olmamakla beraber erkek dendi ,16 da başka bir doktor net olarak erkek olduğunu söyledi de bir hafta sonra tekrar gidip emin olmak istiyorum, siz öğrendiniz mi
Elif222 Elif_su4 bizimki göstermedi öğrenemedim daha. Doktor da kesinleşmeden söylemek istemiyor. Haftaya kontrol var öğreniriz inşallah. Hareket hissetmedim yada bağırsak hareketi gibi biseyler oluyor acaba bebek mi anlayamıyorum.