Belki aranızdan duyanlar olmuştur bilmiyorum göbek düşmesi olur büyük kadınların yanına gidersiniz düzeltirler ya işte bu ay onu yaptırdım kaşık çektirdim büyük ihtimalle 13 Şubat yumurtlamaydı son 3,4 gündür çok tuhaf göbek deliği ağrısı var sanki biri çekiyormuş gibi birde kasık ağrım var hapşırdıgımda rahim üstü çok batıyor acaba oluşmuş mudur bunlar bi belirti midir bat 27 Şubat vs 2 Mart arası