ylmzdry0 öncelikle korkma canım bende de çok ince pembe akıntı sonrasinda iki gün kahverengi akıntı gelmişti doktor progestan verdi ama kanama olsa direkt kanama gelirdi rahimde de kanama yok dedi benimki de tam 7. Haftada oldu bence o yerleşme kanaması ya da önceki reglden kalanlar kahverengi de görürsen panik etme yine de rahim içine bakılması için için rahat etsin bı görün canim