Bugün belli belirsiz 1 2 feda anca hissettim dayanamadım artık saat 7 gibi acile gittim kalp atısı bakıldı normaldi herşey çok şükür dünde aynı sekıl azdı bu tarz bi sorun yaşayan var mı kendımı çok yormadım da aslında çikolata yedım kahve içtim tık yok bizim kızdan