gunaymom https://imgyukle.com/i/CqipxH Bu sefer de yanıltırsa pes derim bu arada gölge şeklinde değil pembe
gunaymom Sude346 ay hadi inşallah canım😂 geçen ay başka bir marka yalancı pozitif vermişti ama o pembe değildi gölge şeklindeydi bu sefer daha ümitliyim😀
Sude346 gunaymom bence var bas baya hemen kan verin sonucu söyleyin lütfen 😁 bende adet günümde silik testle öğrenmiştim 🤭
gunaymom erikarpuz evet canim geçen ay da bu marka yaptım kuruma çizgisi oluyordu pembe fakat bu 5.dk da çıktı dün de silik çıktı bugün koyulaşmış
Cnsyldz gunaymom hafif ve silik bir çizgi var 2 haftalık gebelik olabilir bence 1 hafta daha bekleyin bir kere daha yapın o zaman çizgi netleşir