Elif_su4 Kızlar ya 17 haftalik hamileyim ,göğüslerim zaten çok küçüktü, hamilelikte büyür diye düşünüyordum çok az büyümüş, bebeğimi nasıl besliycem ben ,ergen kız memesi kadar bile değil dahaa
Happyka Elif_su4 merak etmeyin son aylarda zaten süt gelecek . Stres yapmayın o kadar bol su için birde soğan yeşil soğan da süt yapar doğumdan sonra yersiniz artık şey bulgur o da süt yapar. Birde damla var süt arttırıcı onlardan kullanırsınız 🌹
Sevincey Elif_su4 33+3 gunluk hamileyim benim goguslerim de hic bi degişilik yok. Sadece cok kaşiniyor
Nilayy95 Elif_su4 aklıma geçmiş bir öyküm geldi. Birisi bana senin göğüslerin hiç yok erkek göğsü gibi demişti. Nasıl sütün olacak senin demişti. Hamileydim ağladım. Sonra allah büyük. Bir gün bebeğimi emzirirken bebek ağzından çekince onun yüzüne fışkırdı. Yani demem o ki hiç öyle düşünme benim ki dümdüzdü. Bebeğim hiç mama yemedi. Sarılıkta olmadı. Sütüm boldu şükür. Göğüsle alakası yok :)
MorKelebek54 Elif_su4 sut uretiminin goguslerim kucuk olup olmamasiyla ilgisi yok. Ucunuz olmasa bile onemli olan bebeğin kahverengi olan kismi emmesi. Ki ucunuz bebek emdikce cikiyo zaten. Emzirmeyi gun icinde biraktiginizda ucunuz geri kacicak. Benim de goguslerim cok buyuk degil oglum cocuk berdeyse 10 aylik hala emiyo. Ayrica ucum da yok oglum emdikce ucum cikiyo. Sandiginiz gibi kucuk giguslu olunca sut olmaz ve ya ekxirilmez diye bisey yok iciniz rahst olsun
Elif_su4 Happyka ay şu hiç içemiyorum ya ben ,mide bulantilarim geçmedi hiç ama içmeye çalışayım bari
Prenseslerinannesi16 Küçük göğüslerin sütü daha çok olur emin ol ilerledikçede süt dolar büyür benimkide öyleydi şimdi 3 çocuk baya bi büyüdü
Elif_su4 Prenseslerinannesi16 ya estetik olarak bile hiç güzel durmuyor, hep büyük göğsü olanlara özendim hamilelikte benimde olur dedim ama yoook😀😀
Sabire33 Elif_su4 hiç özenme emin ol küçük daha rahat .. hamilelikte zaten ağrıların oluyor o büyük göğüsler daha çok bel ağrısı yapıyor çok sıkıntılı bir durum sen moralini bozma süt arttıran şeylerden ye birde Allahın izniyle bebeğin doğduğu zaman bol bol emzir sütün dahada çoğalır ☺️
MorKelebek54 Nilayy95 nasil yani sana bunu soyeyen kadinin yuzune senin sutun mu fiskirdi😂 cok iyi kapak olmus 😂😂😂😂
Elif_su4 Nilayy95 ayy bebisim doysun da kimim ne dedigi umurumda değil artık, bana da öyle diyorlar, eltimin göğüsleri çok büyük 100 beden ,bana diyor sen bebeğini nasıl doyuracaksin, kendisi daha nişanlı bir de hamileliginde 200 beden olsun da göreyim🤣
Sevincey Elif_su4 ilk cocugumda da aynen boyleydi aman aman bi sutum olmadi 4 ay kadar emdi sonra mamaya gectik doymuyordu.simdi nasil olucak bilmiyorum ama genelde gogusu kucuk olanlarin fazla sutu oluyo😅
Rojindcl Elif_su4 desene eltin hem senin hemde benm hakımı yemş bnmde hiç yok dumduz bende özenirim halen de özeniyorum birde hamileym halen de dum duz hep buyuk severm elbise üzerinde guzel durur
Fatmadmr37 Elif_su4 süt üretiminin büyüklük küçüklük ile alakası yok canım merak etme😊 küçük de olsa bebek emdikce süt üretimi devam edecek. Benim de ilk hamileligimde çok fazla büyümüştür göğsüm bende bundan hıc memnun olmadım açıkçası 😅
Elif_su4 Fatmadmr37 ahahha evet kuzenim de şey demişti önceden küçük diye şikayetçiyim şimdi ağzıma girecekler ,benim ki büyüsün de hiç şikayet etmem😀😀
Fdle Elif_su4 benim göğüslerim de küçüktü ilk kızımı 2buçuk yaşına kadar emzirdim öyle de çok sütüm vardı bıraktırmasam kızım halen emmeye devam ederdi şuan 5 yaşında yani süt öyle göğüsün küçüklüğüne bakmiyor benim anneminde göğüsleri maşallah kocaman ama asla sütü gelmezmis bizi hiç emzirememiş
Fatmadmr37 Elif_su4 hahahha vallahi anlatmaya çalışsam şuan ki halimi ancak böyle anlatabilirdim😅😅😅 şimdi 2. Gebeligim umarım 2 katına çıkmaz yeter bana bu kadarı 😅 75 den 95 e çıktı yani daha ne olsun
Fdle Elif_su4 çok az büyüdüler hani şöyle söyleyim misal 80 takıyorum 85 oldular ama sonra bebek emmeyi bırakınca yumuşadılar